top of page

Č

Často kladené otázky

Některé dotazy našich zákazníků se stále opakují, a tak jsme vám sepsali ty nejčastější. Přečtěte si, proč se není třeba obávat ze změny dodavatele a proč je cena za dodávky elektřiny či plynu u Lidové energie tak nízká.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Pracovníci naší zákaznické linky vám vše rádi zodpoví a vysvětlí.

Kolik mě bude stát přechod k Lidové energii?

Za přechod k naší společnosti neúčtujeme žádné poplatky, vše je bezplatné a pro vás naprosto bezstarostné. Vše totiž zařídíme za vás.

Kdy smlouva od Lidové energie začne platit? Hned?

Rádi bychom vám nastavili naše výhodné podmíny a ceny hned, nicméně smlouva se stává platnou dnem podpisu a účinnnou dnem aájení dodávek. Musíme totiž dodržet smluvní podmínky vašho současného dodavatele, abyste nebyli vystaveni sankcím.

Nahoru
FAQ

Jaký je rozdíl mezi dodavatelem a distributorem?

Distributor mimo jiné spravuje elektroměry/plynoměry, zajišťuje odečty spotřeby nebo opravy, dopravu elektřiny/plynu do vaší domácnosti. Obchodník/dodavatel je společnost, od níž kupujete samotnou elektřinu či plyn a za vaši spotřebovanou komoditu vám zasílá vyúčtování. Mezi dodavateli si můžete tudíž vybrat.

Můžu při změně dodavatele přijít o měřidlo a stát se tak černým odběratelem?

Tohoto se opravdu nemusíte bát, distributor energií se stará o technické záležitosti i měřidlo, Lidová energie zase o plynulý přechod od současného dodavatele.

Za co všechno vlastně platím? Vyúčtování teď málokdo rozumí...

Cena elektřiny a plynu se skládá z platby pro distributora a dodavatele, poplatky státním organizacím, jako Energetický regulační úřad nebo operátor trhu. Ve vyúčtování najdete, kolik přesně platíte za distribuci energií, kolik si dodavatel účtuje za dodávku. Samozřejmě se můžete kdykoliv obrátit na naši zákaznickou linku, kde vám rádi zodpovíme jakékoliv dotazy a vše vysvětlíme.

Budu platit sankce, když přejdu k jinému dodavateli?

Ne, když budou dodrženy správné termíny pro ukončení smlouvy dané dodavatelem. Každá smlouva má určenou dobu trvání, tudíž stačí pouze doložit nejaktuálnější dokumenty novému dodavateli a ten se o vše postará.

Kam se obrátit, když jsem nenašel odpověď na svoji otázku?

Bohužel nejde odpovědět na všechny dotazy, proto pokud vás ještě cokoli napadne, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince: 566 440 140 nebo na e-mail info@lidova-energie.cz. Rádi vám odpovíme na jakékoliv dotazy a se vším poradíme.

bottom of page